Stijn van Eck

Stijn van Eck

Stijn werkt graag samen met anderen. In zijn werk is hij enthousiast, resultaatgericht en betrouwbaar. Het uitpluizen en onderzoeken van vraagstukken en problemen, om hier vervolgens een oplossing voor te bedenken, levert hem energie op.
  • Studie BSc: Geschiedenis
  • Studie MSc: Bestuurskunde
  • Geboren in 1998
  • Woont in Den Bosch

Algemeen

Testimonial

Afgeronde projecten

Project 1: Projectmedewerker 'De Bedrijfsvoering Van Morgen' bij Ijsselheem

Als projectmedewerker bij IJsselheem ondersteunde Stijn de manager en directeur bedrijfsvoering in het project Bedrijfsvoering van Morgen. Stijn bereidde hier vergaderingen en werkgroepen voor en hij was, samen met de manager en directeur, verantwoordelijk voor de dataverzameling, de data-analyse, de uitwerking en het schrijven van het visiedocument De Bedrijfsvoering van Morgen.

Daarnaast was Stijn betrokken bij de invulling en uitwerking van het B&V-jaarplan voor 2025. Zo inventariseerde en concretiseerde hij de plannen binnen bedrijfsvoering voor 2025.

Tot slot onderzocht Stijn nieuwe organisatie- en samenwerkingsvormen voor Bedrijfsvoering en Vastgoed en schreef hij een oriënterende notitie over de mogelijkheden en risico’s van AI voor IJsselheem. Vanuit deze veelzijdige rol leverde Stijn zijn bijdrage aan een toekomstige bedrijfsvoering bij IJsselheem.

Project 2: Projectmedewerker bij de Buurtpraktijk

Als projectmedewerker bij De Buurtpraktijk was Stijn verantwoordelijk voor het uitwerken van het businessplan van De Buurtpraktijk, een innovatief concept in oprichting, dat streeft naar een integrale, eerstelijns huisartsenpraktijk. Hiervoor verzamelde hij input bij de verschillende betrokkenen, wat hij vervolgens in het businessplan verwerkt heeft. Daarnaast was Stijn betrokken bij het opstellen van de maatschappelijke businesscase, waarbij hij zich richtte op het doorrekenen van de personele inzet en het in kaart krijgen van de maatschappelijke baten van De Buurtpraktijk.

Huidig project

Project 3: Beleids- en Projectmedewerker bij Almata

Binnen Almata, een JeugdzorgPlus-instelling voor jongeren met hoogcomplexe problematiek, vervulde Stijn als beleidsondersteuner een breed takenpakket op het gebied van Bedrijfsvoering en Kwaliteit & Beleid. Zo was hij verantwoordelijk voor het opschonen en aanleveren van gegevens aan de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ), ondersteunde hij als projectsecretaris de Power BI-werkgroep en hielp hij mee aan de afbouw van het aantal ZZP’ers binnen de organisatie. Daarnaast inventariseerde hij de in- en externe rapportageverplichtingen en Ontwikkelde hij een planning voor de rapportagecyclus.

Ook bracht hij het applicatielandschap binnen Almata in kaart. Hierbij onderzocht hij niet alleen het aantal applicaties en de tijdsbesteding per systeem, maar ook de mogelijkheden om taken efficiënter te bundelen of te herverdelen.

Verder onderzocht Stijn de mogelijkheden voor het digitaal aftekenen van medicatie. Hiervoor voerde hij gesprekken met diverse softwareleveranciers en adviseerde hij over de oplossing die het beste aansloot bij de capaciteit, wensen en behoeften van Almata.

Tot slot was hij betrokken bij het opzetten van de leveranciersbeoordeling en het contractmanagement binnen Almata. Hiervoor schreef hij een procesvoorstel voor de leveranciersbeoordeling en inventariseerde hij alle leveranciers en overeenkomsten binnen de organisatie.

Met deze brede inzet leverde Stijn een waardevolle bijdrage aan een efficiëntere en transparantere organisatie.

Ook is hij betrokken bij het in kaart brengen en verbeteren van de leveranciersbeoordeling en het contractbeheer. Daarnaast inventariseert hij de verschillende applicaties die binnen Almata in gebruik zijn. Met deze brede inzet levert Stijn een waardevolle bijdrage aan een efficiëntere en transparantere organisatie.

Project 4: Projectmedewerker en managementondersteuner bij Herlaarhof

Als projectmedewerker en managementondersteuner binnen Herlaarhof, een instelling voor kinder- en jeugdpsychiatrie, ondersteunde Stijn de managers Algemene Zaken bij diverse projecten op het gebied van bedrijfsvoering en organisatieOntwikkeling.

Zo werkte hij mee aan een verbetertraject rondom de bedrijfsvoering, waarbij hij verantwoordelijk was voor het verzamelen, voorbereiden en aanleveren van stuurinformatie voor managementgesprekken. Daarnaast analyseerde hij de geplande werkzaamheden en agenda’s van medewerkers, om zo inzicht te krijgen in knel- en verbeterpunten om de agenda’s efficiënter in te plannen.

Verder was hij als projectsecretaris betrokken bij een fusietraject tussen twee teams. In deze rol stelde hij het projectplan op, dacht mee over de kamerverdeling, bewaakte de voortgang en ondersteunde bij de communicatie en vervolgstappen om het traject in goede banen te leiden.

Tot slot was Stijn als projectondersteuner betrokken bij twee projecten, gericht op de optimalisatie van het administratieve aanmeldproces en de inhoudelijke doorontwikkeling van een aantal klinieken binnen Herlaarhof. Hiervoor stelde hij onder meer een plan van aanpak op voor meerdere focusgroepen en schreef hij mee aan de inhoudelijke grondslag voor deze klinieken.

Vanuit deze rol droeg Stijn bij aan een efficiëntere bedrijfsvoering en verbeterde processen binnen Herlaarhof.